Philips Daily Collection HD9217

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9217 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Sdc 04-07-2018

Snel opgewarmd en gemakkelijk in onderhoud

Met de airfryer kan je meer dan alleen maar frietjes bakken. In dit toestel heb ik frietjes en kaaskroketten gebakken, een groenten- en aardappelschotel klaargemaakt, gebakken aardappeltjes gemaakt. Het is heel praktisch dat je zonder voorverwarmen je gerecht kan klaarmaken. Het is eigenlijk een klein oventje. Alles was heel lekker. Alleen de verse frietjes vonden we iets minder geslaagd. Die hebben niet echt de typische frietsmaak. Nadien is het toestel ook zeer gemakkelijk terug schoon te maken.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Minder geschikt voor de ideale frieten

Akasha 27-06-2018

Fijne vervanging voor frietketel!

Eerste poging: bitterballen. Die waren een succes. Zeker krokant genoeg.. Het viel me op hoeveel aanbod er is, specifiek voor de airfryer, al veronderstel ik dat alles voor de oven ook standaard in de AF kan. dit weekend probeerden we frietjes. Het mandje leek ietwat klein daarvoor (3 pers.), maar eigenlijk was het oké. Voor 4 personen, is een grotere versie te overwegen. Ik maakte ook groentenfrietjes (met beetje mosterd, olie en kruiden. Dat ging ook prima - als je tenminste geen knapperige frietjes verwacht. Kip staat nog op de planning. Hij staat in de berging, dus geen last van lawaai, hij blaast inderdaad wel behoorlijk. Het is natuurlijk geen klein toestel, enkel voor frietjes zou ik het zeker niet permanent op het aanrecht laten staan. Er echt mee koken zou ik graag doen, maar alle online info doet me twijfelen aan wat ik nu echt nodig heb. Een bakmandje? Een grillplaat? Ik vind door de bomen het bos niet meer zo goed.. Geen geurtjes en geen opstarttijd. Geweldig! Het ontbreken van een basisreceptenboekje vond ik jammer, net als de erg basic 'handleiding/ waarschuwingen'. Ik zou iig nooit meer een friteuse kopen!

Pluspunten

• Snel
  • Geurloos
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nodige accessoires onduidelijk
  • Vrij groot om steeds op aanrecht te hebben

SabineDG 12-06-2018

Snel en gezond eten

Ik ben recent naar een appartement verhuisd en ik heb de Philips Airfryer aangeschaft omwille van praktische redenen (geen olie, geen geurtjes) en het mooie design. Het toestel neemt niet veel plaats in en staat met deze speciale kleuren heel mooi op het aanrecht. Na een aantal bereidingen zoals frietjes, kaaskroketten, bitterballen, kippenbillen... kan ik concluderen dat het toestel heel snel de gerechten bakt / frituurt en absoluut geen geurtjes verspreid, wat ideaal is in een appartement. Het is makkelijk in te stellen, warmt zeer snel op en is zeer praktisch en snel weer schoon te maken. Daarnaast is het bakken zonder olie nog eens supergezond. Het krijgt een lekker krokant korstje. Het snoer is niet zo lang, maar er is een handig systeem om het snoer weer praktisch op te bergen bij niet gebruik.

Pluspunten

• Snel en gezond
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Goede Prijs / Kwaliteit
  • Er komen geen geurtjes vrij
  • Heel makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen

SabineDG 11-06-2018

Snel en gezond eten

Pluspunten

• Snel en gezond
  • Prijs / Kwaliteit
  • Geen geurtjes
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen